Zboží odesíláme každé pondělí

Pokud uskutečníte objednávku do neděle 12:00, odešleme zboží další den. Při volbě bankovním převodem / kartou zboží odešleme následující pondělí po obdržení platby.

Zásady pro vrácení zboží

Milí zákazníci,

velmi si vážíme Vaší důvěry a nákupů u nás. Chceme, abyste měli jistotu, že pokud něco nebude podle Vašich představ, nemusíte mít obavy o své peníze. Naše Zásady vrácení jsou navrženy tak, aby Vám poskytly klid a jistotu.

Pokud dodržíte naše jednoduché a přehledné zásady, zajistíme Vám rychlé a bezproblémové vrácení peněz. Stačí se řídit instrukcemi, které najdete níže, a my se postaráme o zbytek.

Vaše spokojenost je naší prioritou a věříme, že s naším zákaznickým servisem budete maximálně spokojeni.

Lhůta pro vrácení

Zboží musí být vráceno do 14 dnů od obdržení balíčku.

Stav zboží

Zboží nesmí vykazovat známky používání ani poškození.

Postup pro elektronické vrácení

Krok 1: Oznámení vrácení

Zašlete e-mail na naši zákaznickou podporu na adresu info@namontuj.cz s následujícími informacemi:

  • Vaše jméno a příjmení
  • Číslo faktury
  • Datum přijetí zboží
  • Důvod vrácení: "odstoupení od smlouvy do 14 dnů"
  • Číslo účtu pro vrácení peněz

Vzor e-mailu:

Předmět: Odstoupení od smlouvy do 14 dnů

Dobrý den,

rád/a bych odstoupil/a od smlouvy a vrátil/a zakoupené zboží. Níže uvádím potřebné informace:

- Jméno a příjmení: [Vaše jméno]
- Číslo faktury: [Číslo faktury]
- Datum přijetí zboží: [Datum přijetí zboží]
- Důvod vrácení: Odstoupení od smlouvy do 14 dnů
- Číslo účtu pro vrácení peněz: [Číslo účtu]

Děkuji a s pozdravem,

[Vaše jméno]

Krok 2: Potvrzení od zákaznické podpory

Po obdržení vašeho e-mailu vám zašleme potvrzení o přijetí žádosti a podrobné instrukce k dalšímu postupu.

Krok 3: Zaslání zboží

Po obdržení potvrzení od naší zákaznické podpory zašlete zboží doporučeně na naši adresu. Dobírky nepřijímáme.

Instrukce k zaslání:

  1. Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  2. Přiložte do balíčku průvodní dopis obsahující:
    • Vaše jméno a příjmení
    • Číslo faktury
    • Datum přijetí zboží
    • Důvod vrácení: "odstoupení od smlouvy do 14 dnů"
    • Číslo účtu pro vrácení peněz
  3. Balíček zašlete doporučeně na následující adresu:
Luděk Komoň
Novosedly 301
Novosedly 691 82
Česká republika

Vrácení peněz

Po obdržení a kontrole vráceného zboží vám bude částka vrácena na uvedený účet. Peníze vám vrátíme do 14 dnů od obdržení zboží nebo prokázání, že zboží bylo odesláno.

Nepřevzatý balíček

Krok 1: Oznámení zákazníkovi

Zašleme vám e-mail s upozorněním, že balíček nebyl vyzvednut a vrátil se zpět na naši adresu. V e-mailu uvedeme další instrukce pro opětovné zaslání balíčku.

Krok 2: Opakované zaslání

Pokud nám zákazník do 7 dnů od obdržení upozornění neodpoví, balíček bude uložen po dobu dalších 14 dnů. Během této doby budeme znovu kontaktovat zákazníka s připomenutím.

Krok 3: Uzavření případu

Pokud zákazník nereaguje ani po druhé upomínce, balíček bude uložen dalších 14 dnů. Pokud se zákazník během této doby neozve, případ bude uzavřen následovně:

  • Zákazník má právo požádat o vrácení peněz, ale bude mu účtován poplatek za opakované doručení.
  • Pokud zákazník nebude reagovat ani po uplynutí této lhůty, zboží bude považováno za nevyzvednuté a nebude možné požadovat vrácení peněz.

Děkujeme za dodržení těchto podmínek a těšíme se na další spolupráci.